Cuma, Şubat 10, 2012

kitap sevgisi

Gerçek kitapların verdiği hissi çok sevdiğimden, ilk çıktıklarında e-kitaplara karşıydım. Kağıda basılı olanların kokusu, onları ilk defa açışım, elimde tutuşum ve arkadaşlarıma ödünç verişim…
 Sevmediğim tarafları ise ağırlıkları. Her seyahate yanımda en az iki tane kitap götürürüm. Ama bazen çok ağır olabiliyorlar. Bu yüzden indirimde görüp denemeye karar verdiğim e-kitap okuyucum ile yaklaşık bir ay önce tanıştım. Bu kararımdan dolayı da kendimi hararetle tebrik ediyorum. Çünkü beklentilerimi aşmış durumda.
 En son 2973 sayfalık Rüzgar Gibi Geçti romanını yükledim. Hemi de beleş. Avustralya orijinli bir edebiyat sitesi, telif haklarında bir sorun olmadığı için 50 yıl önce ve üzeri tarihlerde yazılmış olan romanları ücretsiz yayınlıyor. Bu da demek oluyor ki uzunca bir süre klasiklere takılıyor olacağım. Kitap için ayırdığım bütçeyi de böylece sıfırlıyorum. En azından uzunca bir süre için.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder