Çarşamba, Ocak 18, 2012

Prof. Dr. Canan Karatay’dan randevu almak

Karatay Diyeti kitabını okuduktan sonra her gün içtiğim kolesterol ilacı hakkında aklımda soru işaretleri oluştu. Zaten bu ilaçlarla ilgili bayağı bir polemik olduğunu biliyorum. Benim durumumda gerçekten ilaç kullanmak gerekli mi diye hocaya sormak için randevu almaya karar verdim. Malum, finansal konular gibi, sağlık konuları da kişiye özel. Yalnız randevu almak için internetten bir türlü telefon numarasını bulamadım. Uzun çabalardan sonra 0216 450 0303 no lu telefondan randevu almayı başardım. Şu anda Kadıköy Florence Nightingale hastanesinde çalışıyormuş. Nerede çalıştığını arayıp da benim gibi bulamayanlara duyurulur.
Gitmeden önce vizite ücretini de bir sorayım dedim. Allahtan sormuşum; 330TL imiş. Oralarda kalp krizi geçirip bir de hastane masrafı çıkarmak vardı…

9 yorum:

  1. Randevu alabildin mi, ne oldu, nasıl geçti, memnun musun?
    Bende düşünüyordum ama 330TL duyunca tekrar düşünmeye başladım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz düşündükten sonra aldığım randevuyu iki gün sonra iptal ettirdim. Özel sigortamın olduğu günlerde düşünmez, giderdim. Ama şimdi biraz sıkar.

      Sil
  2. merhaba, annem Canan Karatay'a muayene olmak istiyor ancak ben kendisinin hangi hastanede çalıştığını bile bulamadım. belirttiğiniz hastanenin web sitesin de de yer almıyor. siz nasıl bulmuştunuz?

    YanıtlaSil
  3. Ben de zaten bulucam diye bayağı uğraşmıştım. Sonunda bir arkadaşım hastanenin adını verdi; ben de arayıp hangi şubede olduğunu öğrenmiştim. Telefon ederseniz hemen yardımcı oluyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Bugun aradim ve randevu aldim . mart 2012 ;-)
    vizite 430 tl .

    bilginize.
    bu arada bilgi paylasimi icin tesekkurler.

    YanıtlaSil
  5. 6 ay önce randevu aldığımda 430 TL idi, muayene gününe kadar yani şimdi 500 olmuş:(

    bilgilerinize..

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar bugün 7 mart 2014. Canan Hoca hala Flo.Nig. çalışıyor ve muayene ücreti şok bir rakam 600 lira.

    YanıtlaSil
  7. ne diyeceğimi bilemiyorum. Hastalar açısından düşünülecek olursa tam bir felaket. Olacak şey değil. Paran yoksa yaşamak zor. Bu da hiç adil değil.
    Değerli hocamızın umuyorum ki parası sınırlı olanlar için bir kontenjanı vardır.
    Ya da ne bileyim kazandıklarını kendine göre adil bir şekilde topluma dönüştürüyordur.
    Öte yandan 71 yaşında hala çalışan ve bilgisini toplumdan esirgemeyen tarafı da var. Yargılarken etraflıca bilmemiz gerekir.
    Yaşadığımız dünyanın düzeni bu işte. Parayla sağlık, böyle sonuçlar veriyor.
    Canan hoca bu düzenin sorumlusu değil elbet.
    Amma velâkin
    ' batsın bu dünya ' dedirti veriyor insana.::

    YanıtlaSil