Çarşamba, Ocak 04, 2012

e-kitap

E-kitap okuyucuma büyük uğraşlar sonucunda 1 adet kitap yüklemeyi başardım. Aslında süper kolaymış; ama ben işi biraz karıştırmışım. Bu e-kitap işi fena olmadı sanırım. Artık tembelliği son. Ayda 1 kitap okuma hedefim var.
Şu anda Canan Karatay’ın Karatay diyeti kitabını okuyorum. Kitap toplam 249 sayfa, ben ilk gün 48. Sayfaya kadar geldim. Bu alet, bana sanki okuma hızımı artırdı gibi geldi. Kitabı İdefix’ten 8,5TL ye aldım. Basılı hali ne kadar bilemiyorum; ama bu şekilde çantamda taşıyıp gittiğim yerlerde (özellikle de toplu taşımada) okuyabileceğim için çok memnunum. Ağırlığı sadece 300 gram. Yalnız radyosunu çalıştıramadım. Firmanın danışma hattını arayıp sordum. Türkiye’de bandrolü olmadığı için çalışmıyormuş. Cevaptan pek tatmin olmadım doğrusu. Bilgisayardan da radyo dinliyoruz. Bunlarda bandrol var mı ki? Bu sorunu nasıl çözerim, bir fikri olan var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder