Cuma, Ocak 06, 2012

10 saniye kuralı

Beklediğim indirim sezonu sonunda geldi. Yıl içinde son iki ay hariç neredeyse hiç giyim masrafı yapmamıştım. Normal fiyat etiketleri aslında pek de normal olmadığı için sadece sezon indirimleri zamanında toplu alışveriş yapıyorum. Bu yüzden dün kudurmuş gibiydim. Cevahir AVM’ den sonra, akşam da Akbatı AVM ye gittim. Şimdilik indirimler %40 civarı. Birkaç haftaya kadar %60 olur herhalde. Yani biraz daha sabırlı olmam lazım.
Alışveriş yaparken her zaman 10 saniye kuralını uyguluyorum. Almadan önce 10 sn düşünüyorum. Bu ürünü kaç kere kullanırım sorusunu kendime soruyorum. Bu bir istek mi yoksa ihtiyaç mı? Bütçemde bunun için bir para ayrılmış mı? Eğer bütün bu sorulara olumlu cevap verebiliyorsam alıyorum.


Bu botu 125 Liraya ve çok severek aldım. En az 4 yıl kullanma niyetindeyim. Tabii havalar hep böyle iyi giderse daha da uzun yıllar giyerim herhalde…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder