Cumartesi, Aralık 31, 2011

misafir blogculuk

Hiç başka birinin blogunda yazınızın yayınlanma fikri aklınıza gelmiş miydi? Benim takip ettiğim İngilizce birkaç blogda gördüm. Çok iyi bir fikir. Böylece kendi konunuz dışında yayın yapan veya okuyucu kitlesi sizden daha fazla olan bloglarda kendinizi tanıtma fırsatınız oluyor. Yazınızı beğenenler başka ne varmış diye sizin blogunuza gelebiliyor. İşte tam bu konuda www.bloghocam.blogspot.com da yazan Serdar Kara arkadaşımız bir e-kitap hazırlamış. Lütfen bunu okuyun. Daha ayrıntılı bilgi veriyor. Blogcuların yurtdışında konferansları, sempozyumları, birlikleri var. Olayı bayağı büyütmüşler yani. Bizde niye olmasın?
Teknik konularda pek iyi olmadığımı daha önce söylemiştim. Bu konuda en çok yardımı bloghocam’dan alıyorum. Bu yüzden kendisine böyle yararlı bir iş yaptığı için teşekkür ederim. Linki aşağıda veriyorum
http://www.bloghocam.blogspot.com/2011/12/mini-e-kitabm-okuyun-misafir-blogculuk.html

1 yorum:

  1. Yazınızda bahsettiğiniz gibi misafir blogculuk yurt dışında çok yaygın.Çünkü misafir blogculuk kazan-kazan-kazan prensibiyle işliyor.

    -Ev sahibi blogcu; özgün ve kaliteli bir yazı kazanıyor.
    -Misafir blogcu; SEO açısından çok önemli olan backlink ve yeni ziyaretçiler kazanıyor.
    -Okuyucuar; ilgilendikleri konuda farklı bakış açısına sahip, yeni bir blog ve blogcu keşfediyor.

    Herşeyden önemlisi de diğer blogcularla network kurarak arkadaş kazanmanız.

    YanıtlaSil