Perşembe, Aralık 29, 2011

2012 listesi

Evet, 2011 bitiyor ve ben buna inanamıyorum. Bu sene o kadar çabuk geçti ki hiç bir şey anlamadım. Biraz korkutucu oluyor doğrusu. Yıllar geçtikçe zaman hızlanıyor sanki.
2012 için kendime birkaç hedef koymak istiyorum. Yoksa günlük koşuşturmadan bazı şeyleri atlıyorum ve daha sonra aklıma gelince, keşke yapsaymışım diye hayıflanıyorum.
3 kere günübirlik yürüyüş turuna katıl. İlkbahar ve sonbahar aylarında yapılacak. Daha önce Kırklareli, Abant gibi yakın çevre gezilerine katılmıştık ve çok memnun kalmıştık. Son birkaç yıldır tembellik ediyoruz.
Haftada 3 gün pilates yap. Bu hafta pilateste birinci ayım doluyor ve kendimi yararlı bişey yapmaktan dolayı gerçekten çok iyi hissediyorum. Ayrıca dünyanın ekipmanını almış durumdayım. Yani artık bırakamam…
Ayda yarım kilo ver. Gerçekçi olmak lazım. Birden verilen kilolar hep geri gelir. O yüzden şu felsefeyi benimsiyorum: ‘’Durmadığınız sürece yavaş ilerlemeniz önemli değildir.’’ Zaten ideal kilom 60. Şuanda 66 kiloyum. Yani bir yıl sonra istediğim kiloda olurum.
Haftada bir kere yeni bir yemek tarifi dene. Bu konuda çalışmaya şimdiden başladım ve mükemmelleştirdiğim birkaç tarifim oldu. Bunları kendime ait bir yemek defterinde topluyorum. Kim bilir;  ilerde belki bunları ayrı bir blogda yayınlarım.
Bloga haftada en az 5 tane yazı yaz. Blog dünyasında henüz 3. ayımı yeni tamamladım. Konu bulmakta hiç zorlanmıyorum. Yalnız bilgisayar başına geçip yazı yazmaya başlamak bazen zor geliyor. Yazmaya başlayınca da duramıyorum gerçi. Sanırım Arap atı gibiyim; koştukça açılıyorum.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
Yeni yılda sizler kendiniz için neler planlıyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder