Salı, Kasım 29, 2011

yapılacaklar listesi

Bir ayın sonuna daha geliyoruz. Parasal hedeflerim neredeyse tuttular. Kalemler arası biraz oynama var ama neticede planlanan toplam tutarı geçmedim. Sonuçları yarın veririm. Kasım ayı benim için güzel bir aydı.
Aralık 2011 hedeflerim:
Çikolatayı kes. Bidakka; sonsuza kadar demedim tabii. Deli değilim ben! Sadece Aralık ayı için. Özel bir sebebi yok. Sadece yapabilir miyim görmek istiyorum. Artı yılbaşında ve hemen arkasındaki doğum günümde damarlarıma bol miktarda şeker ve çikolata pompalanacak; bu yüzden iyi bir fikir.
Altın ve dolar arasında değişim yaparak 1500TL kazan. Biraz uçuk bir hedef gibi. En son 100.40 tan 226 Gr Au almıştım. 1.84400 tan da 12.313 dolar satmıştım. Şimdiki hamle bu altını 103 ten satıp doları yine 1.84 ten geri almak olacak.
Yılbaşı için plan yap. Bir yılbaşını daha evde kukumav kuşu gibi geçirmek istemiyorum. Biraz eğlenceli bir yılbaşı olsun. Yılbaşında en son dışarı çıktığımızda yıl 2005 idi.:-)
Spor yapmaya başla. Aslında bir koşu bandı almak istiyorum; ama evde yer yok. Bundan başka iki alternatifim var. Evde DVD ile çalışma veya bizim sitenin plates grubuna katılmak. Konuyla ilgili bugün bir araştırma yapayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder