Çarşamba, Kasım 02, 2011

müşteri memnuniyeti (memnuniyetsizliği)

Bugün çok sevdiğim Grupanya ile aramıza kara kediler girdi. Fırsat ürünlerini özellikle de yemekle ilgili olanları çok takdir ediyorum; ancak parasını peşin ödediğim bir ürünü firması kapandı diye kullanamıyorsam, parasını iade etmeleri gerekir. Yoksa kendimi biraz soyulmuş gibi hissederim.
Olay şöyle gerçekleşti: Bundan birkaç ay önce Bafetto Pizza’nın Marmara Forum’da bulunan şubesi için fırsat kodu satın aldım. Yani menünün toplam tutarını peşinen ödedim. Son kullanma tarihi 31 Ağustos idi. Bu tarihten birkaç gün önce bir mail geldi. Son kullanma tarihi 30 Eylül’e kadar uzatılmıştı. Ben de Eylül başında yemek yemek için Bafetto Pizza’ya gittim. Ancak restoran kapatılmıştı. Durumu Grupanya’ya mail atarak bildirdim. Onlardan gelen yazıda para iadelerinin 7 gün içinde yapılabileceği, yoksa böyle bir hakkımızın olmadığı şeklinde bilgi var. Şimdi size soruyorum; burada kim haklı?
Eminim benim gibi pek çok kişi mağdur olmuştur. Tutar çok yüksek olmadığı için de üzerinde pek durmamışlardır. Ama burada bir gerçek ortaya çıkıyor. Var olmayan bir firmanın da ürünleri satılabiliyor demekki. 3 ay içinde kullanılabilir deyip ilk 7 günde gelen itirazları ödeyip ondan sonrasının üzerine yatılabiliyor demek. Grupanya’ya teessüflerimi bildiriyorum. İade politikalarınızı değiştirinceye kadar da sitenizin yanından bile geçmem. Bu da internetten alışveriş yapanlara bir ders olsun.
Acı biber Grupanya için geliyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder