Cuma, Ekim 21, 2011

uyanış

Geçenlerde yakın bir arkadaşımın işten çıkarıldığını öğrendim. Detayları tam olarak bilmiyorum, ama geçmişte beraber çalışmıştık. Gerçekten işinde çok başarılı bir elemandı. Kafası da iyi çalışırdı. (Şimdilerde müdür olduğunu duyduğum birkaç kişiden çok daha iyi).
Her neyse, beni geçmiş bankacılık günlerimi düşünmeye sevk etti. Bundan 8 yıl önce işten ayrıldığımda banka hesabımda sadece 4-5 bin dolar vardı. Arabamın kredi taksitleri ödeniyordu ve evimiz olmadığından kira ödüyorduk. Üniversite biteli 9 yıl olduğu ve eşimin de benim de iyi sayılabilecek birer geliri olduğu halde nasıl olmuştu da elde var sıfırdık; bugün hala inanamıyorum. 2003 yılı, benim için bir uyanış, titreyip kendine geliş yılı oldu.
Bu resmi, Wall Street'te çekmiştim. Türkiye'de kriz var diye işten eleman çıkaran, her nedense açıkladıkları karları hiç azalmayan ve bununla övünen patronlar için geliyor... Fare!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder