Cuma, Ekim 28, 2011

otobüsler

Otobüse binmekten nefret diyorum. Sadece kalabalık olduğu için değil; her zaman kokmuş balık gibi koktuğu için de. Birde tüm yolculuk boyunca  (evden merkeze 1 saat) ayakta kalma tehlikesi var. Özele devir edildiğinden beri de kalkış saatlerine hiç uymuyorlar artık. Geçenlerde iett.gov.com sitesinde şikayet bölümüne güzergah ve saat de belirterek şikayetimi bildirdim. Arayan-soran yok tabii.
Bizde toplu taşıma aynı zamanda pahalıda! Tek yön gidiş 3.50TL. Hiç aktarma yapmazsam gidiş- dönüş 7TL! Herhalde dünyanın en pahalı otobüs yolculuğunu biz yapıyoruz. Artık otobüse binmemek için elimden geleni yapıyorum.  Mesela AVM lerin servislerini takip etmeye başladım. Hatta AVM ye gitmiyorsam bile oradan taksiye binerek gideceğim yere ulaşıyorum; aynı paraya geliyor. Ama bazen otobüse binmek kaçınılmaz oluyor. Mesela yarın otobüse binmem gerekecek. Kendimi psikolojik olarak hazırlamalıyım…
İşte ideal ulaşım aracı: Fayton! Havadar, çevre dostu ve güvenli. Üstelik ayakta kalma derdi de yok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder