Çarşamba, Ekim 19, 2011

yeniden araba sevdası

Mart 2008'de güzelim arabamı sattım (1998 Model Daewoo Lanos). 10 yaşındaydı ama çok bakımlıydı. Ona beyaz atım derdim. Ama satmam gerekiyordu. Alırken verdiğim para, o güne kadar yaptığım en büyük harcamalardan biriydi. Yıllık kaskosu, vergisi, bakım masrafları...ödediğim parayı hak edecek kadar arabayı yeterince kullanamıyordum.

Arabayı 2002'de 4.500 Amerikan dolarına almıştım (4.500*1.6 kurdan 7.200TL). 6 yıl sonra yine aynı fiyata sattım (6.300TL/1.4 kurdan 4.500 dolar). Hiç de fena sayılmaz aslında.

Yıl 2011, tekrar bir araba almayı planlıyorum. Ama bu sefer 0 Km olacak. Dökülene kadar da kullanacağım. Aklımda Citroen C4 tipindeki arabalar var. Ayrıca kesinlikle dizel olmalı. Böyle olunca da fiatlar oldukça uçuk. Yine de gelecek 15 yıl boyunca sevdiğim bir arabayı kullanmayı, ucuz diye alınan, nefret ettiğim bir arabaya tercih ederim.

Evde tasarruf tedbirlerini protesto eden, kaloriferlerin biran önce açılmasını isteyen bir grup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder