Salı, Ekim 25, 2011

internette alışveriş

Dün evde sonbahar temizliği vardı. Eşyaları kışlık pozisyonlarına getirdim (radyatör önleri açık olacak şekilde). Ayrıca kışlık kıyafetleri de çıkardım. Bugünse kendimi ödüllendirmek için internette alışverişe çıktım. Yani, pek öyle olmadı. Bir şey alamadım çünkü. Özellikle ayakkabılara ayrıca ev aksesuarlarına bakarak kendimden geçtim. Aslında kendime yapabileceğim en kötü şey herhalde online alışveriş sitelerini gezinmek; çünkü alışverişi çok seviyorum.
Sonra kendimi sakinleştirmek için ne mi yaptım? Gördüğünüz bu sesli kitabı dinlemeye başladım. Henüz birinci CD’ yi bitirdim. Toplam 7 CD var. Kitabı dinlemek, okumaktan çok daha kolay geliyor ve aynı zamanda başka işler de yapabiliyorum. Tavsiye ederim.

Bu sesli kitabı 4 ay önce almıştım. Dinlemenin tam sırası. Ayakkabıkolik kadınların alışveriş maceralarını komedi tarzında anlatıyor.

Sahte online alışverişimle kendime yeterince eziyet ettikten sonra internette sahte araba alışverişine çıktım. Benim fiyat aralığımdaki arabaların çoğu ya çok çirkin ya da ikinci el ve çok eski. Mutlaka seveceğim bir tanesi eninde sonunda çıkacak. Benzinlilerde seçenek çok daha fazla. Ama hata yapmayacağım. Dizel olmalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder