Cumartesi, Ekim 22, 2011

hediyeler

Bütçemde bir de hediyeler kalemi var. Genellikle yeğenlerin doğum günü hediyelerini, bayram ve seyranlarda, ev gezmelerine giderken elimiz boş gitmeyelim diye aldığımız hediyeleri falan kapsıyor.
Evet, yine kurban bayramı geliyor ve 4 yeğene hediye seçmem gerekiyor. En büyükleri 17 yaşında, kız. Onunkine karar verdim bile. Bu çanta o kadar hoşuma gitti ki kendime de almak zorunda kaldım. (Neyse ki indirimdeydi).  UGG modası geçti sanıyordum ama bide çantasını yapmışlar.

İki numarada 15 yaşında bir erkek yeğen var. Ona en iyi hediye nakit para. Çünkü adını bile duymadığım tuhaf tuhaf elektronik aletler almayı seviyor. Kendi hediyesini kendi seçerse daha mutlu olur diye düşünüyorum. Zaten aldığı şeyler de pek ucuz şeyler değil. Bizim verdiğimiz para ancak katkı olur.
3 ve 4. Sırada bızdık kızlar var. 4 ve 7 yaşındalar. En son onlara pijama hediye etmiştik. Çok şirin olmuşlardı. Keşke bir resimlerini çekseydim. Geçen ramazan bayramındaydı. O kadar çok beğenmişlerdi ki bayramın birinci gününü üstlerinde pijamayla geçirmişlerdi. Anneleri çıkarttıramamıştı. Bu sefer ikisine birer panço örmek istiyordum ama vakit kalmadı. Aklımda güzel bir model var.
Bu arada, bloguma sayaç eklediğimden beri sitemi 31 kişi ziyaret etmiş gibi görünüyor. Henüz 5 gün oldu ama diğer internet kullanıcılarına ve blog sahiplerine nasıl ulaşa bileceğimi merak ediyorum. Belki de tamamen anonim kalmayıp,  diğer bloglara girdiğimde sadece okuyup çıkmak yerine sitelerini okumayı gerçekten sevdiğim yorumlarını yapmalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder