Pazartesi, Ekim 31, 2011

Ekim ayı bütçe değerlendirmesi

Geçen aylarda, bazı kategorilerde bütçenin üzerine çıkmıştım. 10TL orda, 20TL burda, hepsini toplayınca epey bir tutar yapmıştı. Bu ay sınırlar içinde kalmaya kararlıydım. Gelecek ay öngörebildiğim en büyük değişiklik bayram nedeniyle oluşabilecek giderler. Onun için ulaşım bütçesini 100TL, market bütçesini de 150TL artırıyorum. Bu kadar çok gerekmeyebilir ama en azından bulunsun.

Aynı zamanda dün öğle yemeğimi dışarda yemek zorunda kaldım. Biliyorum, birkaç haftadır kışkırtmalara dayanma konusunda son derece başarılıydım.10TL yi iki kanat, bir but, kola, patates, ekmekten oluşan menüye verdim. Böyle bir yemek için çok fazla; ama naapalım artık. Olan oldu.

Burada Ekim'2011 bütçe gerçekleştirme grafiğimi verecektim; ama Excel'den kopyalamayı beceremedim. Üzerinde çalışıyorum. Ay sonu durum değerlendirmesi yapmadan olmaz. Ayın birinde de yeni hedefler gelecek. Tabii teknik bir arıza olmazsa.

Maalesef elimden gelen budur. Ancak fotoğrafını ekleyebildim. Pek okunaklı değil ama ben size özetleyeyim. Toplam Bütçenin %24 ünü tasarruf etmiş görünüyorum. Benim için mucize gibi bişey. En büyük payı Market harcamaları alıyor. Bunun üzerinde biraz çalışmam lazım. Diğer kalemler fena değil. Kasımda ilk ısınma faturası gelecek. Bu ay o kalem boştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder