Perşembe, Ekim 27, 2011

bütçe ayarlaması

Bir sorunum var. Fark ettim ki bütçemin ‘’kişisel bakım’’ kalemini sürekli aşıyorum. 50TL/ay olan bu kalem, tüm banyo ürünlerini, makyaj malzemelerini v.b kapsıyor. 50TL lik bütçem çok mu az da tutmuyor, yoksa çok pahalı ürünler mi alıyorum? Bütçemi ayarlarken bunun yeterli olacağını hesaplamıştım. Şimdi düşünüyorum da pek yeterli gelmiyor. Aslında tabiki yetmez; kullandığım bu markalarla… Cilt bakımının ne kadar önemli olduğunu biliyorum. Zaten hassas bir cildim var. Marketten 10 Liraya yüz kremi alacak da değilim tabii.
Bu ay saçıma röfle yaptırdım. Pazarlıkla 70TL’ye mal oldu. Neyseki senede bir kez yetiyor benim saçıma. Ama sonuçta 1.5 ayın istihkakı uçmuş durumda. Peki daha büyük bir kişisel bakım bütçesi mi yapmalıyım yoksa 50TL’de tutmak için elimden geleni mi yapmalıyım? Biliyorum, pahalı güzellik ürünlerine boş yere para harcamamalıyım; ama aynı zananda bakımsız  olmak da istemiyorum. Ne yapmalı?


Kalite diyince bir fıkra aklıma geldi:
Temel’in tezgahtarlık yaptığı tuhafiyeye bir bey gelir.
-Bir çift hanım çorabı istiyorum
-Karına mı alacaksun yoksa daha mı kaliteli olsun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder