Pazar, Ekim 23, 2011

arkadaşım

Bu kişiyi çok iyi tanıyorum. En iyi arkadaşlarımdan biri diyebilirim ve onun için endişeliyim. Finansla hiç ilgisi yok ve gelecekle ilgili de hiçbir planı yok. Ne emeklilik için birikmiş bir şey, ne acil ihtiyaç fonu var; en azından 15.000TL borç ve daha yeni alınmış bir araba. Ha bir de şu sıralar işsiz.
Beni gerçekten korkutuyor, ama hiçbir zaman onunla bu konuları konuşmak istemiyorum. Çünkü hemen savunmaya geçiyor. Daha önce birkaç tohum ekmiş; acil durum fonundan, emeklilikten falan bahsetmiştim. Hiçbir şey işe yaramıyor ve ben onun sırf o kadar uzağı düşünmek istememesi yüzünden geleceğini berbat etmesini istemiyorum. Aynı zamanda kuruşun hesabını yapan, eğlenmeyi bilmeyip tepeden bakan arkadaş haline gelmek de istemiyorum.
Ne yapsam bilmiyorum. Sanırım karışmamalıyım ve strese girmemeliyim; ama onun için de en iyisini istiyorum. Bu blogu okur mu onu bile bilmiyorum (bir bakıma okusun isterim, ama daha çok okumasın…) Belki ilgilenmemeliyim. Bazı insanlar aldırmıyor bile. Ama alınan o kadar maaşın boşa harcanmasını, para verilen onca uyduruk şeyi düşünmeden de edemiyorum. Tamam, kıyafetleri güzel, arabası da hoş ama bundan 20 yıl sonra hiçbirinin anlamı olmayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder